sundvej.blogspot.com

tirsdag den 15. maj 2012

GODNAT

Går du i seng, når du er træt?
I vores travle hverdag kan vi nogle gange være så optaget af at producere og at nå, at vi ikke husker at lytte til vores krop. Desuden kan vaner (Jamen jeg plejer først at gå i seng kl. 22.30), opdragelse og samfundets kultur påvirke os til at gå fra at lytte til kroppen. Fx på jobbet spiser vi fx kl. 9.30, kl. 11.30 og 15.00, og ikke når vi mærker sult. -Vaner er ok og nogle gange perfekte, hvis de er gode og sunde, men vi skal også gerne kende vores krops signaler og respektere dem. <3 Det er jo trods alt på grund af kroppen, at vi kan gå, spise, sove, producere, nå, LEVE ;)

Hmm så sidder jeg oppe kl. 22.30 selvom jeg oplevede at være træt allerede 20.30. Ja jeg kunne sagtens være gået i seng dér, børnene sov, opvasken var taget, oprydning ok, manden til klubturnering i Triathlonklubben.. Men det er også spændende lige at have startet en blog :-D 


Hov.. Jeg skal da også lige forberede morgenmaden - Og så GODNAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar